jueves, 29 de abril de 2010

A l'última classe de tac, vam veure els videos de tots els grups del nostre seminari sobre l'aplicació de les tac a la realitat d'una escola concreta. Em va agradar molt poder comparar les diferents realitats, a diferents punts de Barcelona. Hi havia tant escoles concertades com públiques , sobretot. Els equipaments de les escoles eres similars: totes tenien equipament informàtic, projectors, i algunes ja dispossaven d'algunes pissarres digitals o estaven a punt d'instal·lar-les. Tot i les innovacions en materials informàtics, no hi havia gaire novetats a l'hora de fer-les servir. Ja que majoritàriament continuaven donant classes amb la mateixa metodologia, però en comptes de amb una pissarra normal, amb una digital. Pocs centres adapten realment les noves tecnologies a altres assignatures fóra de la informàtica. Crec que l'escola que més equipaments tenien, o que realitzaven més activitats va ser la que el meu grup vam fer el treball: l'escola pública Joan Maragall de Sant Cugat del Vallés.També em va agradar molt l'escola Sadako de Barcelona. En general em van agradar molt els videos de tots els meus companys, i us felicito per l'esforç que hem fet tots per realitzar una activitat d'aquest tipus sense saber gairebé res,i que per a molts de nosaltres era la primera vegada.
Per concloure m'agradaria dir que, ja que ens hi posem a afegir tantes tecnologies a les aules, com a minim que serveixin per millorar el rendiment dels alumnes i per facilitar la tasca educadora dels mestres, i no per continuar fent el mateix de sempre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario